Translate

25 Eylül 2012 Salı

Kurumustu onlar...














Kurutmustum onlari...
Tabloma bile isleyip muhurlemistim kurularini...
Elime almayacaktim bir daha, orada yasayacaklardi artik...
Ama yok...yine acmislar iste...
Bahcemin derin koselerinden baharin ilk gulleri acmislar...
Uzattim elimi buruk ve kizgin,
Onlarda bana kizmis ki dikenleri batiyor elime...

Cicekciden gul sevmem ben...
Bahceden koparilip verilir benim gullerim...
Guller kizgin, onemli degil olsun!
Ben de kizginim...
Hayalimin gucune kizginim...
Yoktan var ettigim hayal kahramanim sevgiliye kizginim...
Aski kirmizi, pembe gullerle sunup kandiran kotu cadiya kizginim...
Cocukken defalarca okudugum masal kitaplarima...
Gullere kizginim.

Yesim, Eylul 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarinizi duzenli olarak cevaplamaya calisacagim.